Nghiên cứu giải pháp nâng cao công tác truyền thông Trường đại học Kinh tế Công nghiệp Long An
DOI:
https://doi.org/10.63783/Keywords:
Công tác truyền thông, hình ảnh thương hiệu, đại học kinh tế công nghiệp long anAbstract
Communication is not only important for businesses and production units, but it is also especially important in the development strategy of educational institutions. For Long An University of Economics and Industry, communication is one of the most focused and prioritized tasks. Established in 2007, after 15 years of establishment and development, Long An University of Industrial Economics is a prestigious educational institution in the Mekong Delta region. In addition to the outstanding strengths, the University still has shortcomings in the communication and promotion of the brand. On the basis of analyzing the current situation of communication work at the university, the author proposes some solutions to improve communication work at Long An University of Economics and Industry.
Downloads
References
Lê Thanh Bình (2021). Giáo trình truyền thông đối ngoại. Nhà xuất bản Chính trị Quốc gia Sự thật.
Ngô Minh Cách và Đào Thị Minh Thanh (2015). Giáo trình Quan hệ công chúng, Nhà xuất bản Tài chính.
Porter, M. (1985). Chiến lược cạnh tranh. Hà Nội: Nhà xuất bản Khoa học và Kỹ thuật, 1996.
Tạ Ngọc Tấn (2001). Truyền thông đại chúng. Nhà xuất bản Chính trị Quốc gia.
www.daihoclongan.edu.vn