Phát triển dịch vụ ngân hàng điện tử tại Ngân hàng thương mại Xây dựng Việt Nam - Chi nhánh Long An
DOI:
https://doi.org/10.63783/Keywords:
service development, electronic bankingAbstract
Developing E-banking services is an inevitable and objective trend in the era of international economic integration. The benefits of E-banking are great for customers, banks and the economy, thanks to its convenience, speed, accuracy and security. The research results have given some solutions such as: Promote the promotion of products and services; Infrastructure development and investment in modern technological equipment; Improve the processing process, reduce complicated procedures, etc to develop e-banking services at Commercial Construction Bank of Vietnam - Long An Branch in the period of 2022 - 2025.
Downloads
References
Đỗ Thị Ngọc Anh (2016). Thúc đẩy phát triển Internet banking. Tạp chí Tin học Ngân hàng, số 4 (152), 6/2016.
Đào Thị Hương (2019). Giải pháp phát triển dịch vụ ngân hàng điện tử tại Ngân hàng thương mại cổ phần Hàng Hải Việt Nam - Chi nhánh Thái Nguyên. Tạp chí TNU Journal of Science and Technology, 196 (03): 9-14.
Ngân hàng thương mại Xây dựng Việt Nam - Chi nhánh Long An (2022). Báo cáo kết quả hoạt động kinh doanh giai đoạn 2019 - 2021.
Nguyễn Đăng Doanh (2010). Quản trị Ngân hàng Thương Mại hiện đại. Hà Nội: Nhà xuất bản Phương Đông.
Nguyễn Phan Yến Phương (2016). Dịch vụ ngân hàng điện tử xu hướng thanh toán trong thời kỳ hội nhập quốc tế. Tạp chí Thị trường Tài chính Tiền tệ, số 16.
Trần Văn Dũng (2020). Phát triển dịch vụ ngân hàng điện tử ở Việt Nam hiện nay. Tạp chí Tài chính, kỳ 2, Tháng 11/2020.