Research solutions to improve marketing communication in regular college admissions at Long An University of Economics and Industry

Authors

  • Vàng Văn Thị Trường Đại học Kinh tế Công nghiệp Long An Author

DOI:

https://doi.org/10.63783/

Keywords:

Truyền thông marketing, tuyển sinh đại học chính quy, Trường Đại học Kinh tế Công nghiệp Long An

Abstract

On the basis of analysis and assessment of the situation marketing communication in regular college admissions of Long An University of Economics and Industry, the article proposes solutions through which to help the University fulfill its enrollment goals. The article uses desk research method and survey method (using random sampling method to survey 100 grade 12 students and their parents, of which 98 valid votes were collected). Secondary data is collected including documents published in the mass media, of relevant ministries and agencies, of Long An University of Economics and Industry... In addition, the article also uses descriptive, analytical, and comparative methods when studying the current state of marketing communication in regular college admissions at school.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Đề án tuyển sinh đại học chính quy và website của Trường Đại học Kinh tế Công nghiệp Long An.

Nguyễn Bách Khoa, Cao Tuấn Khanh (2011). Giáo trình Marketing thương mại. Nhà xuất bản Thống kê.

Michael. Porter (1985). Chiến lược cạnh tranh (Bản dịch). Hà Nội: Nhà xuất bản Khoa học và Kỹ thuật, 1996.

Philip Kotler (2017). Marketing Management. Nhà xuất bản Lao động Xã hội.

Trương Đình Chiến (2016). Giáo trình Truyền thông marketing tích hợp. Nhà xuất bản Đại học Kinh tế Quốc dân.

Published

2024-05-02

How to Cite

Research solutions to improve marketing communication in regular college admissions at Long An University of Economics and Industry. (2024). TẠP CHÍ KINH TẾ - CÔNG NGHIỆP, 37, 58-63. https://doi.org/10.63783/