Customer satisfaction assessment using FiberVNN service of VNPT Long An
Customer satisfaction assessment using FiberVNN service of VNPT Long An
Keywords:
Dịch vụ, sự hài lòng, FiberVNN, Long An, VNPTAbstract
VNPT Long An's FiberVNN service has achieved some very encouraging successes. In addition, there are still limitations that VNPT Long An needs to improve and overcome such as: Although many packages are available, they are not suitable for customers, and the network connection fee is still high, ... Therefore, the study analyzes the current situation and proposes solutions such as: Solution group to create flexibility in perceived price, group of solutions to improve reliability, ... in order to improve customer satisfaction using the service. FiberVNN service in VNPT Long An.
Downloads
References
Nguyễn Đức Thắng và Vòng Thình Nam (2021). Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ Internet cáp quang FiberVNN tại VNPT thành phố Phan Rang - Tháp Chàm. Tạp chí Công Thương, tháng 02/2021.
VNPT (2019). FiberVNN là gì? Giới thiệu về dịch vụ cáp quang tốc độ cao của VNPT. Truy cập từ https://vnpt.com.vn/tu-van/fibervnn-la-gi.html.
VNPT Long An (2022). Báo cáo tình hình hoạt động kinh doanh năm 2020, 2021, 2022.
Kotler, P., Gary, A. (2004). Những nguyên lý tiếp thị (Tập 1). Hà Nội: Nhà xuất bản Thống kê.
Kotler, P., Kelvin, K. L. (2006). Marketing Management. Pearson Prentice Hall, USA.
Kotler, P., Keller, L. K. (2009). A Framework for Marketing Management. Fourth edition, Published by Prentice Hall.
Oliver, R. L., William, O. B. (1985). Disconfirmation processes and consumer evaluations in product usage. Journal of Business Research, 13(3), 235-246.